نوشته شده توسط : سامان

صابون زردچوبه اصل

سلام دوستان عزیز.

ما در این پست سایت habibigp درباره "صابون زردچوبه اصل" صحبت خواهیم کرد.

"اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید."

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

"09397497165"

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

چگونه از صابون زردچوبه استفاده کنیم

صابون زردچوبه ان جی

نمره ۵.۰۰ از ۵

۲۱,۰۰۰ تومان

صدها سال است که مردم سراسر جهان، زردچوبه را با خواص درمانی و فواید آرایشی همراه می‌دانند. این ادویه‌ی رنگ دار روشن، از خانوادهی زنجبیل است و علاوه بر پخت و پز در بسیاری از محصولات زیبایی و بهداشتی برای پوست به کار می‌رود. زردچوبه به دلیل داشتن یک ماده‌ی زیست فعال به نام«کورکومین» خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی ارائه می‌دهد. تحقیقات علمی اخیر نیز شروع به بررسی خواص زردچوبه برای پوست کرده است. یکی از راه‌های بهره‌مندی از خواص زردچوبه، استفاده از آن در صابون‌ها است. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه از صابون زردچوبه استفاده کنیم، مطلب زیر را بخوانید.

[caption id="attachment_704" align="aligncenter" width="275"]صابون زردچوبه اصل صابون زردچوبه اصل[/caption]

چگونه از صابون زردچوبه استفاده کنیم؟

استفاده از پودر زردچوبه در ساخت صابون‌های خانگی هم به رنگ‌دهی صابون بسیار کمک می‌کند. گذشته از اینکه یک رنگ طبیعی است، زردچوبه همچنین از سلامت پوست شما پشتیبانی می کند.

«کورکومین» موجود در زردچوبه که رنگ آن را نیز تامین می‌کند،‌ به التیام سریع‌تر زخم‌ها و عفونت‌های پوستی کمک می‌کند و همچنین درخشندگی خاصی به پوست می‌بخشد.

برای بهره‌مندی بیشتر از خواص زردچوبه برای پوست می‌توانید از آن در ساخت صابون‌های خانگی استفاده کنید یا به ماسک صورتتان آن را بیافزایید. برای اینکار کافیست یک قاشق چایخوری زردچوبه را به ماست و عسل اضافه کنید.

و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست خود قرار دهید. سپس پوست را با آب گرم بشویید و خشک کنید.

اما همچنین می‌توانید یک صابون زردچوبه تهیه کنید (می‌توانید در خانه درست کنید یا خریداری نمایید) و روزانه پوست صورت و حتی بدن خود را با آن شستشو دهید. توصیه می‌شود هر روز صبح یا عصر پس از بازگشت به خانه این کار را انجام دهید تا ضمن تمیز شدن منافذ پوست از دوده و غبار بیرون، سلامت پوستتان تضمین شود. در رابطه با اینکه چند بار در روز باید از صابون زردچوبه استفاده کرد.

اطلاعات علمی دقیقی در دست نیست. اما آنطور که از شواهد پیداست، می‌توانید آن را جایگزین صابون معمولی صورت کنید و به تعداد دفعات عادی استفاده نمایید.

صابون زردچوبه سیندرلا

قیمت و خاصیت صابون زردچوبه سیندرلا:

  • روشن کننده و سفید کننده قوی پوست صورت و بدن
  • از بین برنده تیرگی پوست با کمک صابون قهوه سیندرلا
  • رفع انواع لک همچنین کک و مک
  • ضد چین و چروک پوست
  • از بین برنده انواع جوش، آکنه و جای جوش
  • کمک به درمان و ازبین رفتن جوش سر سیاه
  • شوینده ای مناسب برای صورت و کل بدن حتی بیکینی
  • کمک به بهبود بیماری پوستی از جمله درمان پسوریازیس
  • مناسب خانم ها و آقایان

خواص:

ضد چین و چروك پوست، روشن کننده و شفاف کننده پوست، نرم کننده پوست، رفع تیرگی های کشاله ران، زیر بغل و دیگر نقاط، پاکسازی پوست از سلول های مرده، مناسب انواع پوست

ترکیبات: زردچوبه، روغن چریش، روغن نارگیل، روغن کوهان شتر، چربی شیر شتر، ختمی، سدر

استفاده از زردچوبه برای مدتی طولانی در کشورهای شرقی و مخصوصا هندوستان رواج داشته است. خواص منحصر به فرد زردچوبه باعث شده به آن لقب ادویه طلایی بدهند.

زردچوبه دارای خواصی شگفت انگیز از جمله ضد عفونی کنندگی، ضد باکتری و قارچ است. مجموعه این خواص در کنار آنتی اکسیدانی و ضد التهاب بودن این گیاه را منحصر به فرد می‌کند.

"لیست محصولات دیگر سایت"

  • صابون تریاک 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندل 14000
  • صابون مکس لیدی 13500
  • کرم گلدن کویین 75000
  • شیاف ماریانا 15000
  • شامپو سبغ

در اصل وجود همین ماده است که موجب خاصیت ضد التهابی قوی در این گیاه می‌شود.

موارد استفاده از صابون زردچوبه چیست؟

برای استفاده از زردچوبه جهت زیبایی پوست، راه‌های فراوانی وجود دارد.
استفاده از ماسک‌های خانگی زردچوبه و روغن زردچوبه اصل می‌تواند بسیار کارگشا باشد. اما اگر زمان و صبر کافی برای تهیه ماسک یا استفاده از روغن وجود ندارد، استفاده از صابون زردچوبه مناسب است که با جدید ترین روش تهیه محصولات بهداشتی تولید شده است.

مواد اولیه آن درجه خلوص بالایی دارند و دارای خواص بی بدیلی برای زیبایی و مراقبت از پوست است.

[caption id="attachment_705" align="alignleft" width="300"]صابون زردچوبه اصل صابون زردچوبه اصل[/caption]

مهم ترین خواص صابون زردچوبه و کاربردهای آن :


جلوگیری و درمان آکنه
لایه برداری و روشن کننده پوست
رفع جوش های سر سیاه
پاکسازی پوست
درخشان کننده پوست
رفع بثورات پوستی
رفع علائم اگزما و پسوریازیس
از بین برنده تیرگی و لکه های پوست
مناسب برای انواع پوست

جلوگیری و درمان آکنه

امروزه اغلب افراد با رده‌های سنی مختلف درگیر مشکلات فراوانی با پوست هستند. یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای اکثر افراد اتفاق افتاده است بروز آکنه و جوش است .
آکنه علل مختلفی دارد که باید حتما شناسایی شده و حذف شود. یکی از معدود موادی که برای حذف بسیاری از انواع جوش‌ها جدا از علت بروز آنها موثر است،زردچوبه و مشتقات آن مانند روغن و صابون زردچوبه است.
این صابون بر روی پوست اثرات ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی دارد. صابون زردچوبه به خوبی چربی‌های اضافی سطح پوست را پاک کرده و آن را عاری از باکتری می‌کند. از طرفی منافذ پوست را آرام و از التهاب و قرمزی جوش‌ها جلوگیری می‌کند.

لایه برداری و روشن کننده پوست

یکی از کاربردهای محبوب صابون زردچوبه، روشن شدن تدریجی پوست پس از استفاده از آن است. علت این موضوع، لایه برداری صابون حاوی زردچوبه است.

زردچوبه در کنار ترکیبات دیگری که هوشمندانه انتخاب شده این صابون را بسیار کاربردی کرده است. به طوری که به عنوان یک روشن کننده و سفید کننده قوی پوست شناخته شده است. تاثیر استفاده از صابون زردچوبه از همان روزهای ابتدایی آشکار خواهد بود.

رفع جوش‌های سر سیاه

وجود این جوشها به ویژه در ناحیه اطراف بینی بسیار ناخوشایند است. یکی از مهم ترین ویژگی‌های صابون زردچوبه از بین بردن این معضل و رفع جوش‌های سر سیاه است. این صابون با ترکیبات قوی خود منافذ پوست را از چربی‌های انباشته شده پاک می‌کند.

[caption id="attachment_706" align="alignleft" width="300"]صابون زردچوبه اصل صابون زردچوبه اصل[/caption]


زردچوبه باعث ایجاد یک نوع تعادل در چربی‌های پوست می‌شود که نقش زیادی در رفع اکنه دارد. با استفاده از این صابون به تدریج منافذ پوست بسته خواهند شد و از جوش‌های سر سیاه خبری نیست.

زردچوبه

زَردچوبه یا زَرچوبه یا زَرده‌چال (نام علمی: Curcuma longa) نوعی گیاه و ادویه‌ای است که از آن گیاه تهیه می‌شود. زردچوبه از رده زنجبیل‌وارها (Liliopsida)، راسته زنجبیل‌ها (Zingiberales)، تیره زنجبیلیان (Zingiberaceae)، گونه زردچوبه‌ای‌ها (Curcuma) است.

منبع: ویکی پدیا

[caption id="attachment_707" align="alignnone" width="300"]صابون زردچوبه اصل صابون زردچوبه اصل[/caption]



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

صابون زردچوبه

سلام دوستان عزیز.

ما در این پست سایت habibigp درباره “صابون زردچوبه” صحبت خواهیم کرد.

“اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

“09397497165”

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

صابون زردچوبه اصلی و طبیعی

تقریبا همه با زردچوبه و خواص آن آشنا هستند، صابون زردچوبه که از همین گیاه تهیه شده است همانند استفاده های پرثمر دیگری که از زردچوبه میشود بسیار تاثیرگذار و مفید است. از صابون زرد چوبه برای از بین بدن عفونت های پوستی و همچنین کم کردن التهابات پوست به مراتب استفاده میگردد.

 

هزاران خواص ماده زردچوبه باعث شد تا صابون آن نیز تهیه شود که تاکنون تاثیرات زیادی را به اثبات رسانده است. خود زردچوبه در غذاها و انواع داروها به کار میرود و خواص درمانی آن انکارناپذیر است.

جالب است بدانید که از گیاه زردچوبه به دلیل ویژگی آنتی اکسیدانی برای زخم و عوارض پوستی استفاده میشود. استفاده آسان از صابون زردچوبه باعث شده است که اکثر افراد برای جلوگیری از بیماری های مختلف پوستی و ایجاد انواع قارچ ها یا کک و مک های پوستی از آن بهره ببرند.

از صابون زردچوبه هم خانم ها و هم آقایان استفاده میکنند و برخی علاوه بر صورت برای تمام قسمت های بدن خود از این صابون استفاده  مینمایند.

زردچوبه چیست؟

زردچوبه یک گیاه از گروه زنجفیل بوده و در کشورهای زیادی مانند قسمت های جنوب آسیا، هند، چین و تایوان و… کشت میشود. البته هند به عنوان تامین کننده همیشگی این محصول مشهور است.

زعفران هرساله نیاز به کاشت ندارد و با هر بار کاشت تا چندسال از آن برداشت میکنند. گیاه در طول دوره رشد ارتفاعی تا یک و نیم متر پیدا میکند و برگ های آن به رنگ سبز است. این گیاه همچنین دارای گل هایی به رنگ زرد است که در آنها تخمدان وجود دارد و برای کاشت یا تکثیر نیاز به ساقه ریشه دار است.

زردچوبه در آب و همای گرم و مرطوب میروید. از ریشه این گیاه به عنوان ادویه خوراکی و آرایشی یا دارویی به کار میبرند.

از خواص دارویی زرچوبه میتوان به مواردی مانند هضم غذا و صفرا، استفاده از آن در اکثر پمادها یا روغن ها و همچنین کرم هایی که برای زخم و یا التهابات پوستی به کار میروند و… اشاره کرد.

خواص و تاثیرات صابون زردچوبه اصل:

رفع خشکی های پوست را باید یکی از ویژگی های مهم صابون زردچوبه دانست، بدین ترتیب پیشنهاد میشود ازن محصول را به سبد لوازم بهداشتی خود بیافزایید تا از خواص نامحدود آن بتوانید استفاده کنید.

  • حذف آکنه: صابون زردچوبه با ویتامین E موجود در آن به پاک سازی منافذ پوستی کمک کرده و موجب از بین رفته آکنه ها خواهد شد.

روش استفاده از صابون زردچوبه:

روش استفاده از این صابون همانند صابون های دیگر بوده و بسیار ساده است. کافیست این صابون را جایگزین صابون حمام خود نمایید.

"<yoastmark

برای استفاده از آن کافی است ابتدا پوست صورت و یا بدن خود را خیس و مرطوب کنید، سپس اقدام به شستن و مالش یا ماساژ بدن با آن کنید و سپس آب بکشید. پیشنهاد میشود در هفته تا دوبار از صابون زردچوبه استفاده نمایید.

اگر بیماری های خاص پوستی و یا حساسیتی دارید استفاده از آن را حتما زیر نظر پزشک خود انجام دهید. افرادیکه از این صابون استفاده میکنند نیازی به خرید کرم هایی مانند ویتامین سی سیگل ندارند، چراکه این صابون دارای ویتامین های کافی برای پوست می باشد.

طول دوره مورد نیاز برای استفاده از صابون زردچوبه و تاثیرگذاری آن:

برخی از مشتریان ممکن است این سوال را مطرح کنند که چه مدت طول خواهد کشید تا آثار استفاده از این صابون آشکار گردد؟ بر اساس ویژگی ای ژنتیکی و پوستی هر فرد مدت تاثیرگذاری متفاوت است. اما به طور میانگین بعد از حدود دو هفته تاثیرات زردچوبه را میتوان مشاهده کرد. جالب است بدانید که بنا بر استفاده های متفاوت ممکن است حتی یک دوره استفاده از این محصول برای شما کافی باشد و یا حتی اگر در مناطقی که زیاد تحت تاثیر آلودگی های محیطی و… قرار میگیرید باشید پیشنهاد میشود این صابون را به طور مرتب استفاده کنید.

معمولا خانم ها بیشتر از آقایان به استفاده از این صابون تمایل دارند و دلیل آن را باید به حساسیت بیشتر خانم ها نسبت به آلودگی های محیطی و پوستی دانست که باعث شده است از صابون زردچوبه استفاده نمایند.

صابون زردچوبه اصل

صابون های زردچوبه انواع مختلفی دارند، برخی از آنها با روغن های گیاهی یا روغن هایی مانند آرگان ترکیب و ساخته شده اند. با اینکه روغن آرگان دارای ترکیبات فوقالعاده ای است اما ترکیب آن با زردچوبه چندان صحیح نیست. پس پیشنهاد میکنیم همواره اگر میخواهید از صابون های گیاهی مانند زردچوبه استفاده کنید از بهترین نوع و کیفیت آن با درصد زردچوبه بالا استفاده نمایید.

هرکز در زمان استفاده از این صابون، آن را با شوینده های دیگر استفاده نکنید چراکه تاثیرگذاری آن کاهش خواهد یافت. دلیل زرد بودن این صابون با توجه به اینکه از پودر زردچوبه تهیه میشود طبیعی است. برای اینکه پودر زردچوبه را به صابون تولید کنند روغن های طبیعی را به آن می افزایند.

اینکه زردچوبه ها دارای رنگ های مختلفی است به مواردی مانند وضعیت رشد و نمو گیاه آن بستگی دارد و نمیتوان گفت صابونی که نارنجی یا زرد روشن باشد تقلبی است. پس تشخیص اصالت صابون زردچوبه از روی رنگ چندان امکان پذیر نیست.

"<yoastmark

اگر دسترسی به صابون زردچوبه ندارید میتوانید ماسک ان را در منزل تهیه کنید و برای درمان آکنه و اگزما یا پسوریازیس استفاده نمایید. اگر پوست شما خشک و دور چشمهای شما چین و چروک است زردچوبه تاثیر زیادی در رفع آنها خواهد داشت. صابون زردچوبه طبیعی دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و به سلامت پوست کمک میکند.

علوم پزشکی ثابت کرده است که زردچوبه به دلیل حاوی کورکومین بودن دارای خاصیت ضد التهاب است

ماده فوق در اغلب داروها به کار میرود، اما برخلاف آنها زردچوبه به دلیل گیاهی بودن هیچ حساسیتی ایجاد نمیکند. اما پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده تست حساسیت را روی پوست بازوی خود انجام دهید. ماسک زردچوبه همانند صابون آن لایه برداری گیاهی بوده و به راحتی میتوان در منزل آن را تهیه کرد. برخی از افراد ممکن است به زردچوبه حساسیت داشته باشند. مزایای صابون نسبت به ماسک خانگی آن این است که روی پوست رنگ نخواهد انداخت و لباس ها را کثیف یا لک زده نخواهد کرد.

این قابل استفاده خانم ها و آقایان بوده و از گیاه زردچوبه تولید شده است.

زردچوبه

زَردچوبه یا زَرچوبه یا زَرده‌چال (نام علمیCurcuma longa) نوعی گیاه و ادویه‌ای است که از آن گیاه تهیه می‌شود. زردچوبه از رده زنجبیل‌وارها (Liliopsida)، راسته زنجبیل‌ها (Zingiberales)، تیره زنجبیلیان (Zingiberaceae)، گونه زردچوبه‌ای‌ها (Curcuma) است.

منبع: ویکی پدیا

"<yoastmark



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

 

خرید عمده صابون صندل

خرید عمده صابون صندل

خرید عمده صابون صندل

سلام دوستان عزیز.

ما در این پست سایت habibigp درباره “ خرید عمده صابون صندل” صحبت خواهیم کرد.

“اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

“09397497165”

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

صابون سینثول صندل اصل

صابون صندل (زردچوبه) که این روزا خیلی معروف شده و در تمام صفحات مجازی شاهد تبلیغات آن هستیم.

در ادامه این صابون را به طور کامل بررسی و معرفی می کنیم.

پس با ما همراه باشید.

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد.

این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.

چوب صندل ،نوعی متفاوت از گونه ای درخت به نام سانتالوم است.

اینگونه درخت ها معطر هستند و بیشتر در هند ، جنوب آسیا و اندونزی رشد می کنند.

از خواص چوب صندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کنندگی آن اشاره کرد.

در فصل های گرم سال که همه افراد عرق می کنند ،چوب صندل باعث کاهش تعریق بدن می شود.

روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود .

نیاز نیست نگران شوید.کافیست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،کمی کرب آبرسان به دست و صورتتان بزنید.

یکی از مکمل های صابون صندل ،کرم دستساز معجزه می باشد.از این کرم برای رفع لک ها و تیرگی های صورت استفاده می شود.کرم معجزه و صابون صندل اصل را با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما با قیمت عالی تهیه کنید.

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود.  این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.

 

صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت

این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

 

در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد

صندل، یکی از درختان خوشبوی جنس صندل می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود.

چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود.

پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

مشخصات ف قیمت و خرید صابون زردچوبه سینثول Cinthol مدل صندل وزن ۱۲۵ گرم

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن های گیاهی است مثل روغن گیاه صندل و دارای عصاره زردچوبه می باشد.

این محصول صابون اصل برند cinthol میباشد و با تاثیر بینظیری که دارد یکی از پرطرفدار ترین صابون در میان لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست میباشد .

صابون سینثول حاوی رایحه چوب صندل با ماندگاری بالا،مناسب برای انواع پوست ها و تمامی سنین بوده که پوست شما را سالم و درخشان نگه میدارد و به تازگی پوست در طول روز کمک میکند.

صابون سینثول صندل اصل

"<yoastmark

این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.

چوب صندل ،نوعی متفاوت از گونه ای درخت به نام سانتالوم است.

اینگونه درخت ها معطر هستند و بیشتر در هند ، جنوب آسیا و اندونزی رشد می کنند.

از خواص چوب صندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کنندگی آن اشاره کرد.

در فصل های گرم سال که همه افراد عرق می کنند ،چوب صندل باعث کاهش تعریق بدن می شود.

روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود .

نیاز نیست نگران شوید.کافیست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،کمی کرب آبرسان به دست و صورتتان بزنید.

یکی از مکمل های صابون صندل ،کرم دستساز معجزه می باشد.از این کرم برای رفع لک ها و تیرگی های صورت استفاده می شود.

کرم معجزه و صابون صندل اصل را با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما با قیمت عالی تهیه کنید.

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود.  این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.

صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت

شیک تر باشید  قیمت صابون صندل اصل

این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد

صندل، یکی از درختان خوشبوی جنس صندل می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود.

چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود. پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

مشخصات ف قیمت و خرید صابون زردچوبه سینثول Cinthol مدل صندل

وزن ۱۲۵ گرم

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن های گیاهی است مثل روغن گیاه صندل و دارای عصاره زردچوبه می باشد.

این محصول صابون اصل برند cinthol میباشد و با تاثیر بینظیری که دارد یکی از پرطرفدار ترین صابون در میان لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست میباشد .

شیک تر باشید  قیمت صابون زردچوبه تایلندی

صابون صندل سینثول یک ضد عفونی کننده خوب برای پوست میباشد که از بوی بد بدن جلوگیری کرده و همچنین دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضدپیری است

این محصول از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت میکند.

ضد قارچ

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود.

این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

صابون زردچوبه صندل سینثول دارای خواص بسیاری است

این صابون برای جای جوش و آکنه بسیار عالی است

اگر پوست خشکی دارید بعد از چند بار استفاده خشکی پوشت شما از بین میرود و چربی پوست را متعادل میکند

صابون سینثول لکه های قهوه ای مایل به زرد پوست صورت را میتواند تا حدودی از بین ببرد.

 

همچنین چین و چروک صورت را هم تا حدودی میتواند رفع کند

آنتی باکتریال و پاکسازی کننده پوست میباشد

یکی از مزیت های این صابون قیمت پایین آن و کیفیت خوب آن است که بسیار محبوب شده

صندل یک گیاه خوشبو است که در کشور های زیادی از جمله هند ، نپتال و استرالیا یافت میشود

از چوب این درخت برای نجاری و ماده خوشبو کننده نیز استفاده میکنند

گیاه صندل و روغن آن در گذشته بسیار پر کاربرد بودند و برای درمان گلو درد ، سرفه ، اضطراب و افسردگی استفاده میشدند

اما پودر صندل در محصولات بهداشتی هم کاربرد داشته و ترک های پوست ، جوش و آکنه را از بین میبرد

زردچوبه دارای خواص شگفت انگیزی بوده از جمله ضد باکتری بودن ، ضد قارچ و ضد عفونی کننده فوق العاده ای داره.

“لیست محصولات دیگر سایت”

  • صابون تریاک 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندل 14000
  • صابون مکس لیدی 13500
  • کرم گلدن کویین 75000
  • شیاف ماریانا 15000
  • شامپو سبغ 16000

صابون

نخستین اشاره به ساختن یک ماده شبیه صابون مربوط به حدود 2800 سال پیش از میلاد در بابل باستان است.[۲]. برخی منابع مصری مربوط به حدود 1500 پیش از میلاد نیز به ساختن چنین ماده‌ای اشاره دارند. در حدود ۶۰۰ سال پیش از میلاد، ملوانان فینیقی‌ها، فن صابون‌سازی (یا صابون پزی) را به سواحل مدیترانه بردند.

منبع: ویکی پدیا



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

فروش صابون صندل

سلام دوستان عزیز.

ما در این پست سایت habibigp درباره “ فروش صابون صندل” صحبت خواهیم کرد.

“بگرد، پیدا کن و لذت ببر و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

“09397497165”

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

صابون سینثول

که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود. این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.

صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

صابون صندل زردچوبهفروش صابون صندل

در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد صندل، یکی از درختان خوشبوی جنس صندل می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود.

از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود. چوب صندل برای پوست و زیبایی چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود.

پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

صابون سینثول Cinthol چوب سندل۱۲۵ گرمی ۶ عددی

  • ۱۲۵ گرمی
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • مرطوب کننده پوست
  • خواصیت ضدپیری
  • جلوگیری از بوی بد بدن
  • بازسازی پوست آفتاب سوخته
  • محصول امارات

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود.  این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.

صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت

این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد

صندل، یکی از درختان خوشبوی جنس صندل می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود.

“لیست قیمت های دیگ محصولات سایت”

  • صابون تریاک 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندلی 14000
  • صابون مکس لیدی 13500
  • کرم گلدن کویین 75000
  • شیاف ماریانا 15000
  • شامپو سبغ 16000
فروش صابون صندلفروش صابون صندل

چوب صندل برای پوست و زیبایی

چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود.

پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

قیمت صابون صندل چنده

مشخصات ف قیمت و خرید صابون زردچوبه سینثول Cinthol مدل صندل وزن ۱۲۵ گرم

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن های گیاهی است مثل روغن گیاه صندل و دارای عصاره زردچوبه می باشد.

این محصول صابون اصل برند cinthol میباشد و با تاثیر بینظیری که دارد یکی از پرطرفدار ترین صابون در میان لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست میباشد .

صابون سینثول حاوی رایحه چوب صندل با ماندگاری بالا،مناسب برای انواع پوست ها و تمامی سنین بوده که پوست شما را سالم و درخشان نگه میدارد و به تازگی پوست در طول روز کمک میکند.

صابون صندل سینثول یک ضد عفونی کننده خوب برای پوست میباشد که از بوی بد بدن جلوگیری کرده و همچنین دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضدپیری است

این محصول از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت میکند.

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود.

این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

صابون زردچوبه صندل سینثول دارای خواص بسیاری است

اگر پوست خشکی دارید بعد از چند بار استفاده خشکی پوشت شما از بین میرود و چربی پوست را متعادل میکند

صابون سینثول لکه های قهوه ای مایل به زرد پوست صورت را میتواند تا حدودی از بین ببرد

همچنین چین و چروک صورت را هم تا حدودی میتواند رفع کند

یکی از مزیت های این صابون قیمت پایین آن و کیفیت خوب آن است که بسیار محبوب شده

صندل یک گیاه خوشبو است که در کشور های زیادی از جمله هند ، نپتال و استرالیا یافت میشود.

از چوب این درخت برای نجاری و ماده خوشبو کننده نیز استفاده میکنند

گیاه صندل و روغن آن در گذشته بسیار پر کاربرد بودند و برای درمان گلو درد ، سرفه ، اضطراب و افسردگی استفاده میشدند

اما پودر صندل در محصولات بهداشتی هم کاربرد داشته و ترک های پوست ، جوش و آکنه را از بین میبرد

زردچوبه دارای خواص شگفت انگیزی بوده از جمله ضد باکتری بودن ، ضد قارچ و ضد عفونی کننده فوق العاده ای داره

صابون زردچوبه برای زیبایی پوست نیز استفاده میشود و خاصیت ضد التهاب دارد

قیمت صابون صندل چنده

این صابون چربی های اضافی پوست را پاک کرده و از طرفی منافذ را آرام و از التهاب جوش ها جلوگیری میکند.

فروش صابون صندلفروش صابون صندل

صابون سینثول خاصیت لایه برداری نیز دارد و پس از استفاده پوست را سفید تر و روشن تر میکند

با استفاده از این صابون و در گذر زمان منافذ پوست از چربی های انباشته شده پاک میشود و آرام آرام بسته میشود و جوش های سر سیاه را از بین میرود

صابون زردچوبه در از بین بردن و جلوگیری سیاهی های زیر چشم و از بین بردن چین و چروک نیز مفید است

این صابون را میتوانید دوبار در روز استفاده کنید که پیشنهاد ما قبل از خواب و بعد از بیدار شدن است

البته یک بار هم میتوانید استفاده کنید که پیشنهاد ما قبل از خواب است

صابون زردچوبه را مقداری خیس کنید سپس کف ایچاد شده را روی پوست قرار دهید و حدود ۱ دقیقه به صورت دورانی و آرام ماساژ دهید.

صابون سینثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

ریال400.000ریال1.100.000

  • تنظیم چربی پوست
  • بازکردن جوش های سرسیاه
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق بدن
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • ضد پیری
  •  ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده برای خانم ها وآقایان
  • تولید کشور امارات متحده عربی

صابون

فروش صابون صندلفروش صابون صندل

در خاورمیانه

صابون توالت سخت با بوی دلپذیر در خاورمیانه در دوره طلایی اسلامی تولید شد، زمانی که صابون سازی به یک صنعت تبدیل شد.

دستور العمل‌های تهیه صابون توسط محمد بن زکریا رازی (۸۵۴–۸۵۴) شرح داده شده‌است.

که همچنین دستور تهیه گلیسیرین از روغن زیتون را داده‌است. در خاورمیانه صابون از تعامل روغن‌های چرب و چربی‌ها با قلیا تولید می‌شد.

در سوریه صابون با استفاده از روغن زیتون به همراه قلیا و آهک تولید می‌شد. صابون از سوریه به سایر نقاط جهان اسلام و اروپا صادر می‌شد.[۴]

منبع : ویکی پدیا

 

 


:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

خرید صابون صندل

سلام دوستان عزیز.

ما در این پست سایت habibigp درباره “خرید صابون صندل” صحبت خواهیم کرد.

“بگرد، پیدا کن و لذت ببر و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

“09397497165”

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

صابون سینثول صندل

خرید صابون صندلخرید صابون صندل

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 125 گرم
  • وزن با بسته بندی: 126 گرم
  • سایر توضیحات: صابون صنول سینثول

درباره محصول

پخش عمده صابون ب سراسر کشور
صابون صندل سینثول تک و عمده

صابون سینثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

ریال400.000ریال1.100.000

  • تنظیم چربی پوست
  • بازکردن جوش های سرسیاه
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق بدن
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • ضد پیری
  •  ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده برای خانم ها وآقایان
  • تولید کشور امارات متحده عربی

صابون سینثول cinthol چوب صندل

صابون صندل (زردچوبه) که این روزا خیلی معروف شده و در تمام صفحات مجازی شاهد تبلیغات آن هستیم.

در ادامه این صابون را به طور کامل بررسی و معرفی می کنیم.

پس با ما همراه باشید.

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد.

این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.

“لیست محصولات دیگر سایت”

  • صابون تریاک 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندل 14000
  • صابون مکس لیدی 13500
  • کرم گلدن کویین 75000
  • شیاف ماریانا 15000
  • شامپو سبغ 16000

صابون صندل برای چی خوبه؟

  • تنظیم چربی پوست
  • باز کردن جوش های سرسیاه پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • خاصیت ضدپیری
  • خاصیت ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست

چوب صندل چیه؟

خرید صابون صندلخرید صابون صندل

چوب صندل ،نوعی متفاوت از گونه ای درخت به نام سانتالوم است.

اینگونه درخت ها معطر هستند و بیشتر در هند ، جنوب آسیا و اندونزی رشد می کنند.

از خواص چوب صندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کنندگی آن اشاره کرد.

در فصل های گرم سال که همه افراد عرق می کنند ،چوب صندل باعث کاهش تعریق بدن می شود.

شرایط نگهداری از صابون صندل:

  • قبل از اولین مصرف ،صابون را در جای خشک و خنک نگهداری کنید
  • جهت ماندگاری بیشتر ،از قرار دادن این صابون در محیط  مرطوب خودداری کنید.
  • بعد از اولین استفاده ،حداکثر 6ماه از این صابون استفاده کنید

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود .

نیاز نیست نگران شوید.کافیست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،کمی کرب آبرسان به دست و صورتتان بزنید.

 

صابون صندل و کرم معجزه :

یکی از مکمل های صابون صندل ،کرم دستساز معجزه می باشد.از این کرم برای رفع لک ها و تیرگی های صورت استفاده می شود.کرم معجزه و صابون صندل اصل را با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما با قیمت عالی تهیه کنید.

طرز استفاده از کرم معجزه و صابون صندل :

  1. هرشب قبل از خواب صورت خود را با صابون صندل بشویید
  2. سپس به مقدار کافی از کرم معجزه روی صورت خود بزنیدو به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود.
  3. اجازه دهید تا صبح روی صورتتان بماند
  4. صبح با صابون صندل صورت خود را بشویید
  5. تا وقتی که به نتیجه دلخواه برسید هر شب از این کرم استفاده کنید
  6. زمانی که به نتیجه دلخواه خود رسیدید ،به یک باره مصرف را قطع نکنید.مصرف کرم را به صورت مقطعی قطع کنید تا پوست دچار شک نشود .به این صورت که اگر شما هر شب از کرم معجزه استفاده می کردید ،به مدت یک هفته یک شب درمیان مصرف کنید ،هفته بعد هر دو شب  یک بار مصرف کنید ،و هفته سوم هرسه شب یکیار مصرف کنید که در نهایت به هفته ای یکبار برسد و مصرف را قطع کنید

قیمت صابون صندل چنده

مشخصات ف قیمت و خرید صابون زردچوبه سینثول Cinthol مدل صندل وزن ۱۲۵ گرم

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن های گیاهی است مثل روغن گیاه صندل و دارای عصاره زردچوبه می باشد.

این محصول صابون اصل برند cinthol میباشد و با تاثیر بینظیری که دارد یکی از پرطرفدار ترین صابون در میان لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست میباشد .

صابون سینثول حاوی رایحه چوب صندل با ماندگاری بالا،مناسب برای انواع پوست ها و تمامی سنین بوده که پوست شما را سالم و درخشان نگه میدارد و به تازگی پوست در طول روز کمک میکند.

صابون صندل سینثول یک ضد عفونی کننده خوب برای پوست میباشد که از بوی بد بدن جلوگیری کرده و همچنین دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضدپیری است

این محصول از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت میکند.

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود.

این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

خرید صابون صندلخرید صابون صندل

صابون زردچوبه صندل سینثول دارای خواص بسیاری است

اگر پوست خشکی دارید بعد از چند بار استفاده خشکی پوشت شما از بین میرود و چربی پوست را متعادل میکند

صابون سینثول لکه های قهوه ای مایل به زرد پوست صورت را میتواند تا حدودی از بین ببرد

همچنین چین و چروک صورت را هم تا حدودی میتواند رفع کند

یکی از مزیت های این صابون قیمت پایین آن و کیفیت خوب آن است که بسیار محبوب شده

صندل یک گیاه خوشبو است که در کشور های زیادی از جمله هند ، نپتال و استرالیا یافت میشود.

از چوب این درخت برای نجاری و ماده خوشبو کننده نیز استفاده میکنند

گیاه صندل و روغن آن در گذشته بسیار پر کاربرد بودند و برای درمان گلو درد ، سرفه ، اضطراب و افسردگی استفاده میشدند

اما پودر صندل در محصولات بهداشتی هم کاربرد داشته و ترک های پوست ، جوش و آکنه را از بین میبرد

زردچوبه دارای خواص شگفت انگیزی بوده از جمله ضد باکتری بودن ، ضد قارچ و ضد عفونی کننده فوق العاده ای داره

صابون زردچوبه برای زیبایی پوست نیز استفاده میشود و خاصیت ضد التهاب دارد

قیمت صابون صندل چنده

این صابون چربی های اضافی پوست را پاک کرده و از طرفی منافذ را آرام و از التهاب جوش ها جلوگیری میکند

صابون سینثول خاصیت لایه برداری نیز دارد و پس از استفاده پوست را سفید تر و روشن تر میکند

با استفاده از این صابون و در گذر زمان منافذ پوست از چربی های انباشته شده پاک میشود و آرام آرام بسته میشود و جوش های سر سیاه را از بین میرود

صابون

تاریخچه صابون‌های مایع

صابون‌های مایع تا قرن نوزدهم هنوز کشف نشده‌بودند. در سال ۱۸۶۵، ویلیام شپهارد، صابون مایع را اختراع کرد.

منبع: ویکی پدیا

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

صابون صندل قیمت

با سلام خدمت دوستان عزیزممنون که ما را انتخاب کردید. در این پست سایتhabibigp در مورد“صابون صندل قیمت”صحبت خواهیم کرد.

با ما همراه باشید.

ممنون از انتخاب شما.

صابون صندل قیمتصابون صندل قیمت

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 125 گرم
  • وزن با بسته بندی: 180 گرم
  • زمان ماندگاری: 2 سال
  • رنگ: زرد
  • جنس: صابون
  • مناسب برای: همه سنین
  • ابعاد: 1
  • توضیحات: روشن کننده ضدلک و ضد جوش،درمان کننده جوش با PH مناسب

خرید صابون صندل

برای

خرید عمده کرم شب گلدن کویین

و صابون شیر الاغ

و صابون تریاک

 

نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت صابون صندل اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

برای تعداد بالا و عمده توافقی تماس بگیرید

درباره محصول

صابون زرد چوبه (صندل)
حاوی روغن های گیاهی
حاوی روغن صندل وعصاره گیاهی زردچوبه
روشن کننده وضد لک و ضد جوش
ضد جوش و درمان جوش
بازسازی پوست آفتاب سوخته
کمک به کلاژن سازی
خواصیت ضدپیری
خاصیت مرطوب کنندگی پوست
آنتی باکتریال
جلوگیری از بوی بد بدن

صابون سینثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

 
  • تنظیم چربی پوست
  • بازکردن جوش های سرسیاه
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق بدن
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • ضد پیری
  •  ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده برای خانم ها وآقایان
  • تولید کشور امارات متحده عربی

صابون سینثول cinthol چوب صندل

صابون صندل (زردچوبه) که این روزا خیلی معروف شده و در تمام صفحات مجازی شاهد تبلیغات آن هستیم.

در ادامه این صابون را به طور کامل بررسی و معرفی می کنیم.

پس با ما همراه باشید.

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد.

این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.

صابون صندل برای چی خوبه؟

  • تنظیم چربی پوست
  • باز کردن جوش های سرسیاه پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • خاصیت ضدپیری
  • خاصیت ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست
صابون صندل قیمتصابون صندل قیمت

چوب صندل چیه؟

چوب صندل ،نوعی متفاوت از گونه ای درخت به نام سانتالوم است.

اینگونه درخت ها معطر هستند و بیشتر در هند ، جنوب آسیا و اندونزی رشد می کنند.

از خواص چوب صندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کنندگی آن اشاره کرد.

شرایط نگهداری از صابون صندل:

  • جهت ماندگاری بیشتر ،از قرار دادن این صابون در محیط  مرطوب خودداری کنید.
  • بعد از اولین استفاده ،حداکثر 6ماه از این صابون استفاده کنید

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود .

نیاز نیست نگران شوید.

صابون صندل و کرم معجزه :

کی از مکمل های صابون صندل ،کرم دستساز معجزه می باشد.از این کرم برای رفع لک ها و تیرگی های صورت استفاده می شود.کرم معجزه و صابون صندل اصل را با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما با قیمت عالی تهیه کنید.

طرز استفاده از کرم معجزه و صابون صندل :

  1. هرشب قبل از خواب صورت خود را با صابون صندل بشویید
  2. سپس به مقدار کافی از کرم معجزه روی صورت خود بزنیدو به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود.
  3. اجازه دهید تا صبح روی صورتتان بماند
  4. صبح با صابون صندل صورت خود را بشویید
  5. تا وقتی که به نتیجه دلخواه برسید هر شب از این کرم استفاده کنید
  6. زمانی که به نتیجه دلخواه خود رسیدید ،به یک باره مصرف را قطع نکنید.مصرف کرم را به صورت مقطعی قطع کنید تا پوست دچار شک نشود .به این صورت که اگر شما هر شب از کرم معجزه استفاده می کردید ،به مدت یک هفته یک شب درمیان مصرف کنید ،هفته بعد هر دو شب  یک بار مصرف کنید ،و هفته سوم هرسه شب یکیار مصرف کنید که در نهایت به هفته ای یکبار برسد و مصرف را قطع کنید.
صابون صندل قیمتصابون صندل قیمت

صابون سینثول

مدل زردچوبه حاوی روغن های گیاهی مثل روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد.

این صابون به عنوان سفید کننده، ضد لک، ضد چروک، ضد جوش و حتی درمان کننده جوش، متعادل کننده چربی پوست، آنتی باکتریال، پاکسازی کننده پوست، رفع بوی بد عرق بدن، کمک به کلاژن سازی پوست مطرح می باشد.

صابون

در ایران

حدود زمان دودمان صفویان در بروجرد برای اوّلین بار صابون سازی در ایران شکل گرفت و حدود ۱۵۰ سال پیش در زمان قاجار به شهر مراغه برده شد . هم‌اکنون نیز شهرهای بروجرد و مراغه قطب‌های مهم صابون پزی شناخته می‌شود.

منبع: ویکی پدیا

صابون ها

اجزای اصلی اکثر روغن های روان کننده و غلیظ کننده هستند. گریس ها معمولاً امولسیون صابون کلسیم یا صابون لیتیوم و روغن معدنی هستند. بسیاری دیگر از صابون های فلزی نیز از جمله آلومینیوم، سدیم و مخلوط آن ها مفید هستند.

از این صابون ها به عنوان غلیظ کننده برای افزایش ویسکوزیته روغن ها نیز استفاده می شود. در دوران باستان، روغن های روان کننده با افزودن آهک به روغن زیتون ساخته می شدند.

به طور کلی، فرمول صابون مایع R-COOK  و فرمول صابون جامد R-COONa  می‌باشد.

تاریخچه صابون:

انسان ها از هزاران سال صابون استفاده می کردند. شواهدی در مورد تولید مواد صابون مانند در حدود 2800 سال قبل از میلاد در دوران باستان وجود دارد.

در اسرائیل باستان، از خاکستر گیاهان باریلا، مانند گونه های سالسولا و آنابازیس، در تولید صابون معروف به پتاس استفاده می شد.

صابون تهیه شده از پتاس (کنسانتره خاکستر چوب سوخته یا سبزیجات مخلوط با روغن چربی یا روغن زیتون) قلیایی است. دستور العمل های تهیه صابون توسط محمد بن زکریای رازی در سال (854–925) توصیف شده است.

در اروپا از قرن شانزدهم میلادی با استفاده از روغن های گیاهی (مانند روغن زیتون) در مقابل چربی های حیوانی، صابون ها تولید شدند.

بسیاری از این صابون ها هنوز هم به صورت صنعتی و هم توسط صنعتگران مقیاس کوچک تولید می شوند.

صابون کاستیل نمونه ای محبوب از صابون های مخصوص سبزیجات است که از قدیمی ترین (صابون سفید) ایتالیا گرفته شده است.

صابون صندل قیمتصابون صندل قیمت

نحوه ی عملکرد صابون به عنوان پاک کننده:

هنگامی که برای تمیز کردن استفاده می شود، صابون ذرات و آلودگی را حل می کند، که می تواند از ماده تمیز شده جدا شود. در شستن دست، به عنوان یک سورفکتانت، هنگامی که صابون با کمی آب له می شو، با از بین بردن لایه دو لایه لیپیدی غشای آن ها و غیر طبیعی سازی پروتئین ها، میکروارگانیسم ها را از بین می برد. این روغن همچنین امولسیون می کند و باعث می شود با آب روان بتوان آن را حمل کرد.

تهیه صابون:

تولید صابون معمولاً صابون زدایی از تری گلیسیریدها را که روغن ها و چربی های گیاهی یا حیوانی هستند، در پی دارد. یک محلول قلیایی (اغلب لیس یا هیدروکسید سدیم) باعث صابون سازی می شود که در نتیجه چربی های تری گلیسیرید ابتدا به نمک های اسیدهای چرب هیدرولیز می شوند. گلیسرول (گلیسیرین) آزاد می شود. گلیسیرین می تواند به عنوان یک ماده نرم کننده در محصول صابون باقی بماند، گرچه گاهی اوقات جدا می شود.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

صابون صندل چه خاصیتی دارد

با سلام خدمت دوستان عزیزممنون که ما را انتخاب کردید. در این پست سایتhabibigp در مورد“صابون صندل چه خاصیتی دارد”صحبت خواهیم کرد.

با ما همراه باشید.

ممنون از انتخاب شما.

صابون صندل چه خاصیتی دارد

فواید روغن چوب صندل

– مزایا و کاربرهای روغن چوب صندل- فواید صابون چوب صندل ,فواید روغن چوب صندل:به دنبال افزایش حس آرامش و به دست آوردن وضوح روحی و روانی خود در طول روز هستید؟

خرید صابون صندل

برای

خرید عمده کرم شب گلدن کویین

و صابون شیر الاغ

و صابون تریاک

 

نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت صابون صندل اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

برای تعداد بالا و عمده توافقی تماس بگیرید

بیشتر ماها به خاطر فعالیت ها و مشغله های کاری خود دچار استرس و خستگی میخواص دارچین | از این ۴۰ خاصیت دارچین غافل نشویددر این مطلب درباره انواع مختلف، خواص و مضرات دارچین همینطور در باره تاثیرات دارچین در طب سنتی, ارزش غذایی و , عوارض جانبی مصرف دارچین آن حرف خواهیم زد.

چوب صندل، نوعی متمایز از گونه درختی به نام سانتالوم است، این گونه درختان، معطر هستند و بیشتر در هند وجود دارند با این حال، کمی در جنوب آسیا، استرالیا و اندونزی موجود است، این مقدمه ای بود تا در ادامه بخش سلامتشیک فصل به لیست بلند بالایی از خواص و فواید چوب صندل بپردازیم که مطمئنا برای تمامی شما کاربران محترم مفید خواهد بود.

1. ضد عفونی کننده طبیعی:

چوب ویژه ای است، که به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده و همچنین ویژگی های ضد میکروبی اش، شناخته شده است که به طور موثر، به درمان و سلامت پوست کمک می کند.

2. مرطوب کنندگی پوست:

چوب صندل، به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی اش به مبارزه با خشکی پوست می پردازد به همین دلیل، یک جز موثر در لوسیون ها و کرم هایی است، که با خشکی پوستی مبارزه می کنند و به سلول های پوستی که به رطوبت نیاز دارند، رطوبت می بخشد و به این صورت، پوست جوان، نرم و درخشان می شود چوب صندل، بدون ایجاد آکنه، پوست را مرطوب سازی می کند.

3. خاصیت ضد پیری:

چوب صندل، به عنوان یک عامل ضد التهابی عمل می کند، که گردش خون را در پوست تقویت می کند بدین معنی، که پوست با مواد مغذی تغذیه میشود و مواد زائد متابولیسمی به آن سپرده میشوند تا دفع شوند.

4. کاهش آکنه:

پودرهای ساخته شده از چوب صندل، برای مدت زمان طولانی است، که برای مقابله با آکنه در نوجوانان و همچنین بزرگسالان، استفاده می شود.

. درمان بیماری های چشمی:

چوب صندل، هنگام ترکیب با عصاره گیاهان دارویی مانند نئم، برینگگر، نیرگندی، سوفاهاناانا، پرنوراوا، ساتاپاتری و مادو مخلوط می شود.

ترکیبی تولید می کند، که اغلب در آیورودا برای جلوگیری از اختلالات چشمی، مانند خطای انکساری و آب مروارید استفاده می شود.

صابون صندل چه خاصیتی داردصابون صندل چه خاصیتی دارد

6. بهبود زخم:

مطابق با یک مطالعه، چوب صندل، می تواند زخم ها را به طور موثری بهبود بخشد آزمایشات انجام شده در این تحقیق نشان داد.

که استفاده از عصاره چوب صندل می تواند باعث کنترل توسعه ایجاد زخم شود.

7. کاهش استرس و فشار خون بالا:

روغن استخراج شده از چوب صندل، ممکن است در آروماتراپی برای مقابله با فشار خون بالا و همچنین کاهش استرس، استفاده شود.

محتویات این روغن، ممکن است به مغز کمک کند تا سروتونین تولید کند، که باعث افزایش حس مثبت و ایجاد احساس شادی و رضایت می شود.

8. آرام کردن اعصاب و عضلات:

چوب صندل، به عنوان یک عامل ضد اسپاسم عمل می کند، که به آرام کردن اعصاب، عضلات و رگ های خونی کمک می کند .

هر زمان که روغن چوب صندل به طور منظم استفاده شود، می تواند از انقباض عضلات و اسپاسم آنها، جلوگیری کند.

9. جلوگیری از، از دست دادن دندان های طبیعی:

روغن چوب صندل، دارای ویژگی قابض و سخت کننده است که در استحکام بخشیدن به لثه ها بسیار مفید است علاوه بر این، کمک می کند تا دندان های طبیعی حفظ شوند.

10. جلوگیری از بوی بدن:

چوب صندل، به عنوان یک عنصر مهم برای صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دئودورانت ها و عطرهای تولید شده از چوب صندل، می تواند به شما در مبارزه با بوی بد کمک کند و ساعت ها شما را تازه و خوشبو نگه دارد.

. کمک به تعادل رنگ پوست:

خمیر چوب صندل، به خوبی برای حتی بهتر شدن تن رنگی پوست کار می کند ادامه دادن استفاده از خمیر چوب صندل نیز، برای جلوگیری از برنزه شدن و تیره شدن پوست، بسیار مفید است.

12. تسکین خارش:

بسیاری از مردم، با مشکل خارش پوستی مواجه هستند، این امر موجب می شود که پوست هر روز و پس از خاراندن، خراشیده شود.

13. بازسازی پوست آفتاب سوخته:

چوب صندل، به پوست آفتاب سوخته کمک می کند تا به رنگ قبلی خود بازگردد بسیاری افراد، از آفتاب سوختگی رنج می برند، پس اگر میخواهند که پوستشان را، برای مدت طولانی در معرض نور آفتاب قرار بدهند، قبل از آفتاب گرفتن، چوب صندل را مانند یک کرم استفاده کنند، تا از بروز مشکلات سوختگی احتمالی جلوگیری شود.

 14. چوب صندل، برای درخشش و نرمی پوست:

خمیر این دستور را درست کنید:
  • پودر چوب صندل
  • پودر زردچوبه
  • گلاب

را مخلوط کنید و هر روز قبل و بعد از حمام، بر روی صورت و دست های خود بگذارید. اجازه دهید، تا خشک شود و بعد بشورید.

صابون صندل چه خاصیتی داردصابون صندل چه خاصیتی دارد

شما قادر به جایگزینی گلاب با شیر ،برای پوست های خشک هستید.

در صورت استفاده مکرر، می تواند منجر به داشتن پوستی نرم و عالی شود.

همچنین می توانید یک قاشق پودر چوب صندل و یک قاشق پودر بادام را با شیر مخلوط کنید و بر روی صورت و گردن خود بمالید، تا پوستی مناسب داشته باشید.

نحوه استفاده از صابون چوب صندل زنبور و گل

روغن چوب صندل و خواص و مزایای شگفت انگیزش را بشناسیم- نحوه استفاده از صابون چوب صندل زنبور و گل ,روغن چوب صندل و خواص و مزایای شگفت انگیزش را بشناسیم .

رایحه سکر آور، نرم، شیرین، ملایم و چوب مانند این روغن سال ها است که به سبب بوی لذت بخش، بادوام و خاصیت عالی آن در مراقبت های پوست مورد توجه بوده است.

صابون کرم دار ۲۵% گل سیتو ۱۲۵ گرم – داروخانه آنلاین مثبت سبزمعرفی صابون کرم دار 25% گل سیتو. صابون کرم دار 25% گل سیتو حاوی 25 درصد کرم مرطوب کننده است که رطوبت پوست را حفظ کرده و سبب ایجاد شادابی و درخشش بر روی پوست می شود. نحوه انتخاب صابون مناسب:

صابون

تاریخچه

نخستین اشاره به ساختن یک ماده شبیه صابون مربوط به حدود 2800 سال پیش از میلاد در بابل باستان است.[۲].

برخی منابع مصری مربوط به حدود 1500 پیش از میلاد نیز به ساختن چنین ماده‌ای اشاره دارند.

منبع: ویکی پدیا

صابون صندل چه خاصیتی داردصابون صندل چه خاصیتی دارد


:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

صابون صندل اصلی

با سلام خدمت دوستان عزیزممنون که ما را انتخاب کردید. در این پست سایتhabibigp در مورد”صابون صندل اصلی”صحبت خواهیم کرد.

با ما همراه باشید.

ممنون از انتخاب شما.

صابون صندل اصلیصابون صندل اصلی

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 125 گرم
  • وزن با بسته بندی: 126 گرم
  • زمان ماندگاری: 3 سال
  • رنگ: زرد
  • جنس: صابون
  • مناسب برای: همه
  • ابعاد: 4
  • توضیحات: صابون صندل سینثول

صابون سینثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

  • تنظیم چربی پوست
  • بازکردن جوش های سرسیاه
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق بدن
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • ضد پیری
  •  ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده برای خانم ها وآقایان
  • تولید کشور امارات متحده عربی

خرید صابون صندل

برای

خرید عمده کرم شب گلدن کویین

و صابون شیر الاغ

و صابون تریاک

 

نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت صابون صندل اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

برای تعداد بالا و عمده توافقی تماس بگیرید

صابون سینثول cinthol چوب صندل

صابون صندل برای چی خوبه؟

  • تنظیم چربی پوست
  • باز کردن جوش های سرسیاه پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • خاصیت ضدپیری
  • خاصیت ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست

چوب صندل چیه؟

چوب صندل ،نوعی متفاوت از گونه ای درخت به نام سانتالوم است.

شرایط نگهداری از صابون صندل:

  • جهت ماندگاری بیشتر ،از قرار دادن این صابون در محیط  مرطوب خودداری کنید.
  • بعد از اولین استفاده ،حداکثر 6ماه از این صابون استفاده کنید

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود .

نیاز نیست نگران شوید.

خرید صابون صندل(زردچوبه) با تخفیف

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 250 گرم
  • وزن با بسته بندی: 400 گرم
  • زمان ماندگاری: دو سال
  • رنگ: زرد
  • جنس: صابون
  • مناسب برای: صورت و بدن تمام سنین
  • ابعاد: 8×5
  • توضیحات: صابون سینثول صندل

یکی از صابون هایی که بسیار برای پوست و مو مفید می باشد صابون صندل است

همانگونه که می دانید صابون ها جزو مواد شوینده به حساب می آیند و افراد بی شماری هم هستند که از این شوینده برای سلامت و تمیزی پوست و مو خود استفاده می کنند. به زبان دیگر هیچ شوینده ایی را بهتر از صابون نمی دانند.

به همین دلیل امروزه صابون هایی با خواص گوناگون وجود دارد که متناسب با نوع پوست و مویی که دارید تهیه شده و فرد با هر نوع پوستی می تواند صابون مخصوص پوست خود را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد. که صابون صندل هم یکی از انواع صابون ها می باشد که خواص گیاه صندل را دارا می باشد.

باید گفت برای اینکه بتوانید صابون مورد نیاز را انتخاب کنید ابتدا باید بدانید که چه پوستی دارید. کلأ پوست به چهار نوع: خشک، چرب، مختلط و معمولی تقسیم می گردد.

برای اینکه پوست خود را بشناسید میتوانید از این راهکار استفاده نمایید:

ـ ابتدا پوست خود را با شوینده به خوبی بشویید و با دستمال تمیز خشک کنید. بعد حدود یک ساعت به پوست زمان می دهیم. در این یک ساعت به هیچ وجه به پوست دست نزنید. بعد اتمام یک ساعت یک دستمال کاغذی برداشته و به پوست خود بمالید. اگر دیدید که دستمال خیس یا چرب شده دارای پوست چرب هستید و اگر دستمال خشک بود دارای پوست خشک و معمولی هستید.

صابون صندل اصلیصابون صندل اصلی

صابون صندل از گیاه صندل تهیه و تولید می گردد. باید گفت که خود گیاه صندل بسیار مفید و پر خاصیت برای سلامت بدن و مصارف دیگر می باشد. خصوصا روغن صندل از خواص فوق العاده ای برای بدن برخوردار است.

 صندل چیست؟

صندل درختچه ای کوچک و نیمه انگل می باشد. برگهایی که دارد نوک تیز بوده و شبیه به برگ درخت گردو است. گلهایی که دارد خوشه ایی بوده و میوه آن تخم مرغی شکل می باشد.

بومی کشور اندونزی می باشد و بعد به کشور های دیگر مثل هند و ایران وارد شده و در صنعت چوب خم کاربرد دارد.

خواص صابون صندل برای بدن

عصاره ایی که از صندل به دست می آید را برای صنایع عطر سازی، روغن و صابون استفاده می نمایند.

محتویات صابون آب مقطر, روغن آفتاب گردن, روغن صندل, روغن نارگیل, هیدروکسید سدیم, گلیسرین بهداشتی
خواص صابون تقویت مو, ضد آکنه و جوش های پوستی, مرطوب کننده پوست و مو
مناسب برای پوست نرمال

خواص صابون صندل برای پوست و مو

صابونی که دارای خواص ارزشمندی برای پوست و مو می باشد خواصی همچون:

۱ـ یک خاصیت عالی برای درمان بیماری قارچی به حساب می آید.

۲ـ برای پوست هایی که التهاب پیدا کرده و ترک خورده اند، مناسب می باشد.

۳ـ این صابون برای رشد بهتر سلول های پوستی مناسب می باشد. به خاطر همین خصوصیت باعث ترمیم پوست های آسیب دیده می شود.

۴ـ با صابون صندل می توان از پوست در برابر اشعه خورشید محافڟت کرد.

۵ـ باعث نرمی و لطافت پوست شده و یک خوشبو کننده عالی برای پوست است.

۶ـ این صابون دارای خواص ضد باکتریالی بوده و باعث می شود تا آکنه و جوش از بین برود.

7-مرطوب کننده پوست و مو نیز می باشید.

صابون

در ایران

حدود زمان دودمان صفویان در بروجرد برای اوّلین بار صابون سازی در ایران شکل گرفت و حدود ۱۵۰ سال پیش در زمان قاجار به شهر مراغه برده شد . هم‌اکنون نیز شهرهای بروجرد و مراغه قطب‌های مهم صابون پزی شناخته می‌شود. د

صابون صندل اصلیصابون صندل اصلی

منبع: ویکی پدیا

درباره محصول

✨صابون سینثول Cinthol چوب سندل

<br>


<PostHitBlock><br>
:: بازدید از این مطلب : 112
</PostHitBlock>
<PostRateBlock45>
<PostRatePicUrl:/weblog/theme-desiner/01/56/image/30.png>
<PostRatePicSize:20>
<div style=

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

صابون صندل طلایی

با سلام خدمت دوستان عزیزممنون که ما را انتخاب کردید. در این پست سایتhabibigp در مورد” صابون صندل طلایی”صحبت خواهیم کرد.

با ما همراه باشید.

ممنون از انتخاب شما.

صابون صندل طلاییصابون صندل طلایی

صابون ضد لک و ضد چروک سینثول مدل زردچوبه

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن های گیاهی مثل روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد. این صابون به عنوان سفید کننده، ضد لک، ضد چروک، ضد جوش و حتی درمان کننده جوش، متعادل کننده چربی پوست، آنتی باکتریال، پاکسازی کننده پوست، رفع بوی بد عرق بدن، کمک به کلاژن سازی پوست مطرح می باشد.

خرید صابون صندل

برای

خرید عمده کرم شب گلدن کویین

و صابون شیر الاغ

و صابون تریاک

 

نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت صابون صندل اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

برای تعداد بالا و عمده توافقی تماس بگیرید

  • ۱۲۵ گرمی
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • مرطوب کننده پوست
  • خواصیت ضدپیری
  • جلوگیری از بوی بد بدن

صابون سینثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

  • تنظیم چربی پوست
  • بازکردن جوش های سرسیاه
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق بدن
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • ضد پیری
  •  ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده برای خانم ها وآقایان
  • تولید کشور امارات متحده عربی

صابون سینثول cinthol چوب صندل

صابون صندل (زردچوبه) که این روزا خیلی معروف شده و در تمام صفحات مجازی شاهد تبلیغات آن هستیم.

در ادامه این صابون را به طور کامل بررسی و معرفی می کنیم.

پس با ما همراه باشید.

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد.

این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.

صابون صندل برای چی خوبه؟

  • تنظیم چربی پوست
  • باز کردن جوش های سرسیاه پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • خاصیت ضدپیری
  • خاصیت ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست
صابون صندل طلاییصابون صندل طلایی

چوب صندل چیه؟

چوب صندل ،نوعی متفاوت از گونه ای درخت به نام سانتالوم است.

اینگونه درخت ها معطر هستند و بیشتر در هند ، جنوب آسیا و اندونزی رشد می کنند.

از خواص چوب صندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کنندگی آن اشاره کرد.

در فصل های گرم سال که همه افراد عرق می کنند ،چوب صندل باعث کاهش تعریق بدن می شود.

شرایط نگهداری از صابون صندل:

  • قبل از اولین مصرف ،صابون را در جای خشک و خنک نگهداری کنید
  • جهت ماندگاری بیشتر ،از قرار دادن این صابون در محیط  مرطوب خودداری کنید.
  • بعد از اولین استفاده ،حداکثر 6ماه از این صابون استفاده کنید

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود .

نیاز نیست نگران شوید.کافیست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،کمی کرب آبرسان به دست و صورتتان بزنید.

یکی از مکمل های صابون صندل ،کرم دستساز معجزه می باشد.از این کرم برای رفع لک ها و تیرگی های صورت استفاده می شود.کرم معجزه و صابون صندل اصل را با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما با قیمت عالی تهیه کنید.

طرز استفاده از کرم معجزه و صابون صندل :

  1. هرشب قبل از خواب صورت خود را با صابون صندل بشویید
  2. سپس به مقدار کافی از کرم معجزه روی صورت خود بزنیدو به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود.
  3. اجازه دهید تا صبح روی صورتتان بماند
  4. صبح با صابون صندل صورت خود را بشویید
  5. تا وقتی که به نتیجه دلخواه برسید هر شب از این کرم استفاده کنید
  6. زمانی که به نتیجه دلخواه خود رسیدید ،به یک باره مصرف را قطع نکنید.مصرف کرم را به صورت مقطعی قطع کنید تا پوست دچار شک نشود .به این صورت که اگر شما هر شب از کرم معجزه استفاده می کردید ،به مدت یک هفته یک شب درمیان مصرف کنید ،هفته بعد هر دو شب  یک بار مصرف کنید ،و هفته سوم هرسه شب یکیار مصرف کنید که در نهایت به هفته ای یکبار برسد و مصرف را قطع کنید
  7. نکته بسیار مهم این است که در طول دوره مصرف این کرم و صابون حتما از یک کرم ضد آفتاب قوی با SPFبالا استفاده کنید .
صابون صندل طلاییصابون صندل طلایی
  1. صابون سینثول Cinthol چوب سندل۱۲۵ گرمی ۶ عددی

    • ۱۲۵ گرمی
    • ضدعفونی کننده طبیعی
    • مرطوب کننده پوست
    • خواصیت ضدپیری
    • جلوگیری از بوی بد بدن
    • بازسازی پوست آفتاب سوخته
    • محصول امارات

    صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود.  این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.

    صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت

    این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

    در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد

    صندل، یکی از درختان خوشبوی جنس صندل می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود.

    چوب صندل برای پوست و زیبایی

    چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود. پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

    صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود. این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.
    صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت

    این محصول در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد
    صندل، یکی از درختان خوشبوی جنس صندل می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود.

     

     

    چوب صندل برای پوست و زیبایی

    چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود. پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

صابون صندل طلاییصابون صندل طلایی

صابون

صابون به تعریف علم شیمی، نمک یک اسید چرب است. صابون عمدتاً برای شست‌وشو، حمام‌کردن و پاکیزگی استفاده می‌شود.

منبع: ویکی پدیا

صابون صندل طلاییصابون صندل طلای

 

 


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

صابون صندل سينثول

با سلام خدمت دوستان عزیزممنون که ما را انتخاب کردید. در این پست سایتhabibigp در مورد”صابون ضندل سینثول”صحبت خواهیم کرد.

با ما همراه باشید.

ممنون از انتخاب شما.

 

صابون صندل سينثولصابون صندل سينثول

صابون سینثول Cinthol چوب سندل۱۲۵ گرمی ۶ عددی

  • ۱۲۵ گرمی
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • مرطوب کننده پوست
  • خواصیت ضدپیری
  • جلوگیری از بوی بد بدن
  • بازسازی پوست آفتاب سوخته
  • محصول امارات

خرید صابون صندل

برای

خرید عمده کرم شب گلدن کویین

و صابون شیر الاغ

و صابون تریاک

 

نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت صابون صندل اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

برای تعداد بالا و عمده توافقی تماس بگیرید

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود.  این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.

صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت

این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد

صندل، یکی از درختان خوشبوی جنس صندل می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود.

چوب صندل برای پوست و زیبایی

چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود. پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

صابون سینثول cinthol چوب صندل

صابون صندل (زردچوبه) که این روزا خیلی معروف شده و در تمام صفحات مجازی شاهد تبلیغات آن هستیم.

در ادامه این صابون را به طور کامل بررسی و معرفی می کنیم.

پس با ما همراه باشید.

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد.

این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.

صابون صندل برای چی خوبه؟

  • تنظیم چربی پوست
  • باز کردن جوش های سرسیاه پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش تعریق
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • خاصیت ضدپیری
  • خاصیت ضدچروک
  • از بین بردن بوی بد بدن
  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • درمان آکنه
  • رفع خشکی پوست

صابون صندل سينثولصابون صندل سينثول

چوب صندل چیه؟

چوب صندل ،نوعی متفاوت از گونه ای درخت به نام سانتالوم است.

اینگونه درخت ها معطر هستند و بیشتر در هند ، جنوب آسیا و اندونزی رشد می کنند.

از خواص چوب صندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کنندگی آن اشاره کرد.

در فصل های گرم سال که همه افراد عرق می کنند ،چوب صندل باعث کاهش تعریق بدن می شود.

شرایط نگهداری از صابون صندل:

  • قبل از اولین مصرف ،صابون را در جای خشک و خنک نگهداری کنید
  • جهت ماندگاری بیشتر ،از قرار دادن این صابون در محیط  مرطوب خودداری کنید.
  • بعد از اولین استفاده ،حداکثر 6ماه از این صابون استفاده کنید

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود .

نیاز نیست نگران شوید.کافیست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،کمی کرب آبرسان به دست و صورتتان بزنید.

یکی از مکمل های صابون صندل ،کرم دستساز معجزه می باشد.از این کرم برای رفع لک ها و تیرگی های صورت استفاده می شود.کرم معجزه و صابون صندل اصل را با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما با قیمت عالی تهیه کنید.

طرز استفاده از کرم معجزه و صابون صندل :

  1. هرشب قبل از خواب صورت خود را با صابون صندل بشویید
  2. سپس به مقدار کافی از کرم معجزه روی صورت خود بزنیدو به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود.
  3. اجازه دهید تا صبح روی صورتتان بماند
  4. صبح با صابون صندل صورت خود را بشویید
  5. تا وقتی که به نتیجه دلخواه برسید هر شب از این کرم استفاده کنید
  6. زمانی که به نتیجه دلخواه خود رسیدید ،به یک باره مصرف را قطع نکنید.مصرف کرم را به صورت مقطعی قطع کنید تا پوست دچار شک نشود .به این صورت که اگر شما هر شب از کرم معجزه استفاده می کردید ،به مدت یک هفته یک شب درمیان مصرف کنید ،هفته بعد هر دو شب  یک بار مصرف کنید ،و هفته سوم هرسه شب یکیار مصرف کنید که در نهایت به هفته ای یکبار برسد و مصرف را قطع کنید
  7. نکته بسیار مهم این است که در طول دوره مصرف این کرم و صابون حتما از یک کرم ضد آفتاب قوی با SPFبالا استفاده کنید .

صابون سینثول Cinthol چوب صندل 

صابون صندل سينثولصابون صندل سينثول

صابون سینثول Cinthol چوب صندل حاوی تکه ها و عصاره طبیعی چوب صندل است که همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست و همچنین باز کردن منافذ جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.در استفاده منظم و یک پارچه این صابون در یک مدت معین شاهد کاهش تعریق و همچنین براق شدن پوست محل استفاده می شویم.یکی از شایع ترین عوارض پوستی آفتاب سوختگی است .با استفاده روزانه این صابون در روز های آفتابی این فرصت برای پوست فراهم می شود تا به ترمیم خود بپردازد.علاوه بر صابون سینثول Cinthol چوب صندل این صابون همچنین در رایحه لیمو نیز عرضه می شود.

  • ضدعفونی کننده طبیعی بدن
  • وزن:۱۲۵ گرم
  • مرطوب کننده پوست
  • بازسازی پوست های آفتاب سوخته
  • خاصیت ضدپیری و چین و چروک
  • اصلاح بوی بد بدن
  • محصول کشور امارات

    خواص چوب صندل

    چوب صندل، نوعی متمایز از گونه درختی به نام سانتالوم است ، این گونه درختان ،معطر هستند و بیشتر در هند وجود دارند با این حال، کمی در جنوب آسیا، استرالیا و اندونزی موجود است.از خواص چوب سندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کننده بودن اشاره کرد.که خصوصا در فصول گرم سال که بدن تعریق بیشتری دارد.استفاده از یک ضد تعریق طبیعی می تواند گزینه مناسبی باشد.

  • ضد تعریق
  • مرطوب کننده
  • ضد پیری پوست
  • بهبود زخم

صابون

تاریخچه

نخستین اشاره به ساختن یک ماده شبیه صابون مربوط به حدود 2800 سال پیش از میلاد در بابل باستان است.[۲]. برخی منابع مصری مربوط به حدود 1500 پیش از میلاد نیز به ساختن چنین ماده‌ای اشاره دارند.

منبع: ویکی پدیا

صابون صندل سينثول

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

صابون شیر الاغصابون شیر الاغ عمده

خرید صابون شیر الاغ

خرید صابون شیر الاغ

به اذعان پزشکان صابون شیر الاغ همانند خود شیر این حیوان که با داشتن

مقادیر بالای امگا ۳ و کلسیم ماده مهمی برای قلب انسان به شمار می رود،

می تواند به پاکسازی و جوان سازی پوست کمک شایانی انجام دهد.

به گفته محققان شیرالاغ برای زیبایی و جوان سازی پوست خاصیت فوق العاده ای دارد

و به همین دلیل از ترکیب شیر الاغ با برخی گیاهان صابونی ساخته می شود

که پوست را پاکسازی کرده

خرید صابون شیر الاغ عمده

خرید صابون شیر الاغصابون شیر الاغ عمده

برای خرید عمده صابون شیر الاغ اصل با شماره

09397497165

تماس بگیرید

واتس اپ نیز بر روی شماره بالا فعال می باشد

فریب صابون های دست ساز شیر الاغ را هرگز نخورید

این صابون از زیر شرکت های صابون نگین بلوچستان است که تولید کننده صابون تریاک کلاژن و … می باشد

قیمت عمده برای این صابون 28 هزار تومان در نظر گرفته شده که با کمی تحقیق متوجه قیمت پاییین این صابون در برابر سایر مارک های موجود می شوید

ضد پیری و روشن کننده قوی پوست
⭕ صابون شیر الاغ سنتی (گلیسیرینه)

  1. شفاف کننده و رفع تیرگی های پوست
  2. رفع لک های پوستی
  3. ضد قارچ
  4. ضد باکتری
  5. رفع جوش ها و نقاط سرسیاه
  6. ضد پیری
  7. جمع کردن منافذ باز پوست
  8. ضد چین و چروک
  9. رفع انواع آلرژی ها،التهابات،سوزش و قرمزی ناشی از حساسیت ها
  10. مفید برای بیماری های صدف و اگزما
  11. جوان کننده پوست و بازسازی سلول های پوستی
  12. مرطوب کننده قوی پوست و حفظ تعادل رطوبت پوست
  13. سفت کننده پوست صورت
  14. روشن کننده قوی
  15. حاوی ویتامین های A_E_D_C_B1_B2_B6

قیمت صابون شیراز الاغ

قیمت صابون شیراز الاغقیمت صابون شیراز الاغ

 

صابون شیر الاغ ترکیبی منحصر بفرد از شیر الاغ و روغن های گیاهی خالص و طبیعی است که به روش “فرآیند سرد” تولید شده است.

در این روش تولید، به دلیل عدم استفاده از حرارت بالا در فرآیند صابون سازی تمامی مواد طبیعی، خواص خود را تا حد زیادی حفظ نموده که این امر سبب می‌شود تا این صابون دارای مزایای خارق العاده برای پوست باشد.

این صابون برای تمامی پوست‌ها از جمله پوست‌های حساس، خشک، و افراد دارای اگزما و پسوریازیس نیز مفید است. بعلاوه مواد طبیعی موجود در این صابون به مرطوب نگاه داشتن پوست، کم کردن حساسیت و قرمزی پوست کمک می‌نماید.

صابون شیر الاغ به بازسازی سلول‌های پوست کمک کرده و پوست را تمیز می‌نماید. این صابون یکی از بهترین تمیز کننده‌های پوست در دنیا به حساب می‌آید.

خواص صابون شیر الاغ

خواص صابون شیر الاغخواص صابون شیر الاغ

شیر خر

شیر الاغ موجود در این صابون باعث درخشندگی پوست شده و در صورت استفاده از آن به صورت روزانه به وضوح تغییرات رنگ پوست و روشن شدن آن قابل رویت خواهد بود.

علاوه بر این با یک بار مصرف، پوست به میزان بسیار خوبی نرم‌تر می‌شود.

با مصرف صابون شیر الاغ می‌توانید مطمئن باشید که پوستتان در طول روز رطوبت خود را از دست نمی‌دهد.

استفاده از صابون شیر الاغ دارای اسکرابر به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک کرده و پوست را شفاف‌تر می‌نماید. از این نوع صابون حداکثر یک تا دو بار در هفته استفاده نمایید.
خرید صابون تریاک عمده اصل

توصیه مصرف

صابون را با آب کمی مرطوب کرده و به طور مستقیم بر روی پوست خود ماساژ دهید و سپس پوست خود را با آب شستشو دهید.

مراقب باشید در هنگام شستشو کف صابون داخل چشم‌هایتان نشود. در صورت وارد شدن کف به چشم‌ها آنها را با آب فراوان شستشو دهید.

از این صابون حداکثر دو بار در روز برای شستشو استفاده نمایید.

به منظور انجام مراقبت‌های معمول پوستی ابتدا صورت خود را با صابون شستشو داده، سپس از یک آبرسان یا تونر طبیعی نظیر انواع هیدروسُل‌ها بر روی پوست خود استفاده نمایید و در نهایت از روغن‌ها یا کرم‌های مرطوب کننده طبیعی خود(نظیر روغن بادام) بر روی پوست استفاده نمایید.

از مصرف این صابون برای کودکان زیر دو سال اجتناب نمایید

خرید صابون زردچوبه مکس لیدی اصل



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

خرید صابون شیر الاغ عمدهخرید صابون شیر الاغ عمده

خرید صابون شیر الاغ عمده

ضدلک ضدجوش روشن کننده تضمینی
رفع خطوژ ریز
ابرسانی قوی
مخصوص انواع پوست
رایحه خوش شیر
کاملا ارگانیک و دست ساز
ترمیم بافت فرسوده ی پوست
جلو گیری از پیری زود رس
بر طرف کننده جوشهای سرسیاه
نا پدید کننده خال های ریز
لطیف کننده پوست
مرطوب کننده پوست
ضد قارچ و ضد لک

 

خرید صابون شیر الاغ

خرید صابون شیر الاغ عمده

صابون سنتی شیر الاغ صابون سنتی شیر الاغ

برای خرید عمده صابون شیر الاغ اصل با شماره

09397497165

تماس بگیرید

واتس اپ نیز بر روی شماره بالا فعال می باشد

فریب صابون های دست ساز شیر الاغ را هرگز نخورید

این صابون از زیر شرکت های صابون نگین بلوچستان است که تولید کننده صابون تریاک کلاژن و … می باشد

قیمت عمده برای این صابون 28 هزار تومان در نظر گرفته شده که با کمی تحقیق متوجه قیمت پاییین این صابون در برابر سایر مارک های موجود می شوید

از جمله خواص مهم صابون شیر خر می باشد. رفع انواع آلرژی ها و التهابات،

سوزش و قرمزی ناشی از حساسیت های پوستی و نداشتن هیچ عارضه جانبی

از دیگر خواص صابون تهیه شده

از شیر الاغ می باشد. به جرأت می توان گفت که این صابون نوعی اکسیر جوانی به شمار می رود.
. اگر پوست شما در اثر استفاده از مواد آرایش دچار آسیب شده باشد .با بکارگیری صابون طلای سفید (شیر الاغ ) می توانید همه چیز را جبران نمایید و پوست خود رادوباره احیا نمایید .

صابون شیر الاغ

صابون شیر الاغصابون شیر الاغ

خاصیت مرطوب کنندگی و بازسازی بی نظیر و از شیر الاغ غنی شده است.
تعادل چربی پوست شما را کنترل می کند.
این پوست شما را مرطوب می کند ، تحریک پوست را کاهش می دهد و بافت آسیب دیده پوست را ترمیم می کند.
همچنین باعث کاهش چین و چروک و اثرات ضد پیری روی پوست شما می شود.

این ترکیب از پروتئین شیر و ویتامین A است که از کمبود پوست جلوگیری می کند ، چربی پوست را تنظیم می کند و در نتیجه باعث پاک سازی مثر م
خرید صابون شیر الاغ احیاء کننده و خواص درمانی ضد قارچ و ضد لک نیز می باشد.جهت استفاده: روی صورت مرطوب قرار دهید ، به آرامی بدوید و با آب بشویید.

صابون شیر الاغ برای صورت

پولین بناپارت خواهر ناپلئون با شیر الاغ حمام می گرفت. او به دلیل کمبود الاغ در آن زمان با انتقادات بسیاری مواجه شد.
در قرن نوزدهم فروشندگان الاغ با تعداد زیادی از الاغ ها در سراسر اروپا می چرخیدند و مردم را به خریدن شیر الاغ ترغیب می کردند. فقط طبقه ثروتمند می توانست از آن بنوشد.این شیر با دارا بودن خاصیت روشن کنندگی لک های پوستی را کمرنگ و منافذ پوست را کوچک میکند.

شیر الاغ بافت پوستی را ترمیم و متابولیسم سلول های پوستی را تقویت می نماید.

محصولات مراقبت از پوستی دارای این شیر خواص منحصر بفرد داشته و اثر بخشی آن بسیار چشمگیر است.

صابون شیر الاغ به دلیل داشتن میزان زیاد پروتئین، فسفولیپید و سرامید علاوه بر نرم کردن پوست به بازسازی مجدد سلول های پوستی نیز کمک زیادی می نماید.

مواد غنی موجود در این شیر به رطوبت رسانی پوست کمک کرده و مهم تر از آن، پوست را جوان و شاداب می کند
خاصیت کلاژن سازی پوست
غنی از مواد معدنی و ویتامین
از بین بردن جوش و چین و چروک
پاک کننده عمیق پوست

خرید صابون تریاک عمده

قیمت عمده صابون تریاک

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

خرید کرم شب معجزه عمده

خرید کرم شب معجزه عمدهخرید کرم شب معجزه عمده
  • حس ناب جوانی رو تجربه کنید
  • رفع تمامی لک های پوستی
  • رفع کک و مک
  • ابرسان و جوان کننده
  • شفاف و روشن کننده پوست
  • بازسازی پوست و سلول های مرده
  • رفع جوش های صورت
  • کلاژن ساز و جوان کننده پوستبرای خرید عمده صابون شیر الاغ صابون تریاک نگین بلوچستان صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

    تماس بگیرید

قیمت کرم معجزه برای سفارش های بیش از 12 عدد 25

6 عدد 26

3 عد 28

 

خرید کرم شب معجزه

 کرم شب معجزه عمدهکرم شب معجزه عمده

ضد چین و چروک

افزایش آبرسانی و هیدراته پوستی

شفاف کننده و روشن کننده

تقویت سلول های آسیب دیده

فرمولاسیون کاملا گیاهی

"<yoastmark

کرم معجزه اصل

 
کرم معجزه
ضد لک و روشن کننده قوی
کرم ترکیبی فوق العاده قوی
نوع درجه یک و صد در صد اصل
در کمتر از یک ماه پوست خود را چند درجه سفید کنید
سفید کننده قوی _ ضدلک قوی
رفع لکهای دوران بارداری_ رفع تیرگی دورچشم _ رفع جای جوش _ رفع کک و مک_لک آفتاب سوختگی _لک عمقی و سطحی_جوانسازی پوست_
برطرف کننده تمامی مشکلات پوستی
رم معجزه گیاهی مدل چند کاره حجم 3۰ گرمرم معجزه گیاهی مدل چند کاره حجم 3۰ گرم

توضیحات کرم معجزه گیاهی مدل چند کاره

اگر شما به تازگی سری به فروشگاه های محصولات بهداشتی و آرایشی زده باشید و یا در سایت های مختلف نگاهی کوتاه به این محصولات بهداشتی کرده باشید حتما متوجه شده اید که اکثریت آنها از درصد کمی از مواد شیمیایی در محصولات خود استفاده می کنند که شاید این درصد کم در آینده باعث بروز مشکلاتی در پوست شود و پوست را دچار چین و چروک و دیگر ضایعات کند اما ما یک محصول کاملا گیاهی و با فرمولاسیون ارگانیک و غنی یعنی کرم معجزه گیاهی مدل چند کاره را به شما پیشنهاد می کنیم که سرشار از مواد مغذی و مقوی بوده که می تواند تمامی مشکلات پوستی را به خوبی از بین برده و باعث جوانسازی و زیبایی پوست صورت و بدن شود.

کارکرهای کرم معجزه گیاهی چیست؟

کرم معجزه گیاهی مدل چند کاره همانگونه که از اسم آن پیداست چندکاره می باشد بدین معنا که ضد لک و ضد چین و چروک،‌ روشن کننده و سفید کننده رنگدانه های تیره پوستی، آبرسان و جوانساز،‌ کلاژن ساز و ضد جوش های پوستی می باشد این کرم با نفوذ به بافت عمیق پوست باعث افزایش کلاژن سازی پوستی شده و خاصیت ارتجاعی و الاسیتک پوست را به طرز باورنکردنی افزایش می دهد.

روش استفاده

شب ها پیش از خواب و پس از پاکسازی پوست صورت، مقدار مناسبی از کرم گیاهی مدل چند کاره را به پوست خود زده و به خوبی پخش کنید تا جذب پوست شود.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

خرید کرم گلدن کویین عمده

خرید کرم گلدن کویینخرید کرم گلدن کویین

گلدن کویین از بهترین کرم های موجود در بازار برای رفع تمام مشکلات پوستی می باشد کرم گلدن کویین کاملا گیاهی بوده و در مقایسه با تمام کرم های موجود در بازار کیفیت فوق العاده تری داشته و توانسته رضایت صد در صدی مشتریان را جلب نماید

کرم گلدن کویین در بازه زمانی کوتاهی باعث از بین رفتن لک ها ،جوش ها و تیرگی های پوستی می شود.

این کرم همچینین دارای تاییده های بین المللی می باشد که باعث محبوبیت زیاد آن در بین افراد شده است.

برای خرید عمده کرم شب گلدن کویین و صابون شیر الاغ و صابون تریاک نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت کرم گلدن کویین اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 75

6 عدد 80

3 عد 85

در ادامه با خواص کرم گلدن کویین اصل آشنا می شویم.

 

خرید کرم گلدن کویین عمده اصل

خرید کرم گلدن کویین عمده اصلخرید کرم گلدن کویین عمده اصل

  1. قبل از خواب با صابونی که همراه پک هست صورتتونو بشورید
  2. سپس با حوله نرم خشک کنید
  3. مقداری از کرم اندازه یک نخود یا یک عدس بردارید به کل صورت پخش کنین
  4. حتما کرم به اندازه زده شود و روی پوست کرم مشخص نشود
  5. از ماساژ دادن بیش از حد پوست صورت جدا خوداری کنید
  6. قبل خواب کرم بزنید به مدت 7 الی 8 ساعت روی پوست باشد و با آب ولرم صورت خودتونو بشورین
  7. هر شب اینکارا را تکرار کنید

کرم گلدن کویین

کرم گلدن کویینکرم گلدن کویین

خواص کرم گلدن کویین اصل:
ضدلک قوی
از بین برنده لک های بارداری و هورمونی
از بین برنده قوی کک و مک
سفید کننده قوی 2تا4درجه
از بین برنده جوش های سرسیاه
کلاژن ساز قوی پوست
آبرسانی به پوست
شاداب کننده پوست
لیفتینگ پوست
جوانسازی پوست
از بین برنده لک های آفتاب سوختگی
شفاف کننده و براق کننده پوست صورت
ضدچین و چروک
جلوگیری از پیری زودرس
مناسب انواع پوست
قابل استفاده برای صورت و بدن

قیمت عمده کرم گلدن کویین

قیمت کرم گلدن کویین اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 75

6 عدد 80

3 عد 85

عکس کرم گلدن کویین اصل اورجینال

 

"<yoastmark

"<yoastmark



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

خرید صابون صندل زردچوبه

خرید صابون صندل زردچوبهخرید صابون صندل زردچوبه

صابون صندل زرد چوبه یکی از بهترین صابون ها جهت تنظیم چربی صورت زیبایی صورت و از بین برنده لک کک مک

در سایت حبیبی جی پی بیش از 1500 قلم جنس ارایشی به صورت عمده بفروش میرسد

با ما همراه باشید تا با خواص بیشتری از صابون صندل اشنا شویم

 

خرید صابون صندل

برای

خرید عمده کرم شب گلدن کویین

و صابون شیر الاغ

و صابون تریاک

 

نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت صابون صندل اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

برای تعداد بالا و عمده توافقی تماس بگیرید

فواید صابون صندل

فواید صابون صندلفواید صابون صندل

خواص صابون صندل برای پوست و مو

صابونی که دارای خواص ارزشمندی برای پوست و مو می باشد خواصی همچون:

1ـ یک خاصیت عالی برای درمان بیماری قارچی به حساب می آید.

2ـ برای پوست هایی که التهاب پیدا کرده و ترک خورده اند، مناسب می باشد.

3ـ این صابون برای رشد بهتر سلول های پوستی مناسب می باشد. به خاطر همین خصوصیت باعث ترمیم پوست های آسیب دیده می شود.

4ـ با صابون صندل می توان از پوست در برابر اشعه خورشید محافڟت کرد.

5ـ باعث نرمی و لطافت پوست شده و یک خوشبو کننده عالی برای پوست است.

6ـ این صابون دارای خواص ضد باکتریالی بوده و باعث می شود تا آکنه و جوش از بین برود.

7-مرطوب کننده پوست و مو نیز می باشید.

طریقه مصرف صابون سینثول

طریقه مصرف صابون سینثولطریقه مصرف صابون سینثول

روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود .

نیاز نیست نگران شوید

صابون را به اب اغشته کنید سپس با صابون را به دست بمالید تا کف ایجاد کند سپس کف صابون را به صورت ماساژ دهید و چند دقیقه بگذارید روی صورت بنشیند و بعد با اب سرد بشورید

قیمت صابون سینثول صندل

قیمت صابون سینثول صندلقیمت صابون سینثول صندل

تضمین بهترین نرخ خرید برای صابون صندل را با خیال راحت به شما میدهیم فروش بی نهایت از صابون صندل و تامین همیشگی آن را از ما بخواهید. ورن صابون صندل 125 گرم

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

صابون صندل اصلی

"<yoastmark

صابون صندل اصلی تاریخ انقضا 3 سال دیگر قیمت به صورت عمده و ارزان ارسال به تمام نقاط ایران با پست و تیپاکس

 

 

خرید و قیمت صابون صندل اصلی

"خرید

برای خرید صابون صندل به صورت عمده با شماره

 

و خرید پماد خشخاش عمده

خرید عمده کرم شب گلدن کویین و صابون شیر الاغ و صابون تریاک نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل

با شماره  09397497165

تماس بگیرید

 

تنظیم چربی پوست
بازکردن جوش های سرسیاه
مرطوب کننده پوست
کاهش تعریق بدن
بازسازی پوست های آفتاب سوخته
ضد پیری
ضدچروک
از بین بردن بوی بد بدن
ضدعفونی کننده طبیعی
درمان آکنه
رفع خشکی پوست
مناسب انواع پوست ها
قابل استفاده برای خانم ها وآقایان
تولید کشور امارات متحده عربی

 

خرید ارزان صابون صندل

خرید ارزان صابون صندلخرید ارزان صابون صندل

ضدعفونی کننده طبیعی

مرطوب کننده پوست

خواصیت ضدپیری

جلوگیری از بوی بد بدن

بازسازی پوست آفتاب سوخته

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود. این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.
صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت

این محصول در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد

چوب صندل برای پوست و زیبایی

چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود. پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

صابون زردچوبه سینثول Cinthol مدل صندل

صابون زردچوبه سینثول

حاوی روغن های گیاهی
حاوی روغن صندل وعصاره گیاهی زردچوبه
روشن کننده وضد لک و ضد جوش
ضد جوش و درمان جوش
بازسازی پوست آفتاب سوخته
کمک به کلاژن سازی
خواصیت ضدپیری
خاصیت مرطوب کنندگی پوست
آنتی باکتریال
جلوگیری از بوی بد بدن
صابون سینثول یا صندل با خاصیت درمان آکنه و جوش های ریز،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای ،رفع چین و چروک پوست از آن استفاده می‌شود
مناسب تمامی پوست ها با PHمناسب هست.

صابون سینثول صندل Cinthol

"<yoastmark

 

در ادامه این صابون را به طور کامل بررسی و معرفی می کنیم.

پس با ما همراه باشید.

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد.

این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.

صابون صندل زردچوبه

 

در ادامه این صابون را به طور کامل بررسی و معرفی می کنیم.

پس با ما همراه باشید.

صابون سینثول مدل زردچوبه حاوی روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد.

این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.
صابون سینثول Cinthol سندل حاوی تکه ها و عصاره طبیعی چوب صندل است که همراه با زردچوبه و دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست و همچنین باز کردن منافذ جوش های سرسیاه پوست کمک می کند.در استفاده منظم و یک پارچه این صابون در یک مدت معین شاهد کاهش تعریق و همچنین براق شدن پوست محل استفاده می شویم.یکی از شایع ترین عوارض پوستی آفتاب سوختگی است و ایجاد لکهای قهوه ای روی پوست است .با استفاده روزانه این صابون در روز های آفتابی این فرصت برای پوست فراهم می شود تا به ترمیم خود بپردازد.به دلیل وجود زردچوبه طبیعی در این صابون بعد استفاده مداوم باعث ناپدید شدن لکهای پوستی ماندد لک بارداری ،لک آبله مرغان،جای جوش، می شود

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

خرید پماد خشخاش عمده اصل

خرید پماد خشخاش عمده اصلخرید پماد خشخاش عمده اصل

پخش مستقیم پماد خشخاش با کیفیت عالی جنس اصل بازار ارسال به کل کشور در اسرع وقت

تاثیر گزاری پماد خشخاش بر روی بر طرف کردن درد و تسکین آن کاملا واقعی بوده و در اینده این محصول حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت پس به هیچ عنوان از تبلیغ و فروش بر روی این محصول صرفنظر نداشته باشید.

با ما همراه باشید با ادامه توضیحات و نحوه سفارش پماد خشخاش

 

پماد خشخاش کرم خشخاش صد در صد گیاهی و طبیعی پاکستانی Poppy

پماد خشخاش کرم خشخاشپماد خشخاش کرم خشخاش

پماد خشخاش Poppy اصل یک پماد گیاهی و کاملا طبیعی است که از طریق دانه های گیاه خشخاش تولید می شود. این گیاه سرشار از نوعی اسید چرب به نام لینولنیک اسید یا امگا 6 می باشد. در طب سنتی این پماد به عنوان یکی از بهترین مسکن ها و آرامبخش ها برای کمر درد، پا درد، استخوان های ضرب دیده، گرفتگی عضلات، گرفتگی رگها مصرف داشته است.

برای خرید پماد خشخاش عمده

خرید عمده کرم شب گلدن کویین و صابون شیر الاغ و صابون تریاک نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت پماد خشخاش عمده اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 14

6 عدد 15

3 عد 18

پماد Poppy اصل پاکستان، به صورت کامل و صد در صد گیاهی و طبیعی و در حجم 100 گرم محصولی از کشور پاکستان بوده که تحت لیسانس در ایران تولید میشود. و با خاطری آسوده میتوانید این محصول را به صورت جزئی و عمده از فروشگاه حبیبی جی پی خریداری کنید و از خاصیت درمان و بهبود این پماد معجزه آسا، بهره مند شوید.

طرز استفاده پماد خشخاش

طرز استفاده پماد خشخاشطرز استفاده پماد خشخاش

روزانه سه مرتبه مقدار مناسبی از پماد خشخاش را در محل مورد نظر برای ده دقیقه ماساژ دهید

یک تسکین دهنده بسیار قوی گیاهی است که در طب سنتی برای تسکین درد کمر، زانو، سیاتیک و دردهای مفصلی و آرتریت حاد مورد استفاده قرار می گیرید؛ این پماد برای درمان سر درد و تسکین دردهای میگرنی و درمان سرفه های خشک و درد سینه کاربرد دارد

پماد خشخاش برای دیسک کمر

درمان کمر درد ،پا درد ، ضرب دیدگی استخوان ،گرفتگی عضلات هنگام ورزش کردن یا کوهنوردی بسیار موثر است

از خواص پماد خشخاش :

– کمر درد
– سیاتیک
– دست و پا درد
– کتف درد
– زانو درد
– گردن درد
– گرفتگی عضلات
– خشکی عضلات
– دردهای عضلانی

قیمت پماد خشخاش اصل

بهترین قیمت ها را در سایت ما تجربه کنید و با خرید مطمئن سال های سال با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم یک همکاری دو طرفه را ایجاد نماییم

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سامان

خرید کرم گلدن کویین در شیراز

"<yoastmarkخرید کرم گلدن کویین در شیراز

با قیمت عمده وارد کننده اصلی انواع کرم های شب برای پوست با بهترین کیفیت و تضمین اصل بودن

کرم گلدن کویین یکی بهترین و اثر گزارترین کرم های شب موجود می باشد که با اثر گزاری واقعی بر روی زیبایی صورت از مصرف هزینه های گزاف جلوگیری میکند

با ما همراه باشید تا با خواص بی نظیر کرم شب گلدن کویین اشنا شویم

 

کرم گلدن کویین اصل چه رنگی است

کرم گلدن کویین اصل چه رنگی استکرم گلدن کویین اصل چه رنگی است

برای خرید عمده کرم شب گلدن کویین و صابون شیر الاغ و صابون تریاک نگین بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارایشی بهداشتی عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگیرید

قیمت کرم گلدن کویین اصل برای سفارش های بیش از 12 عدد 75

6 عدد 80

3 عد 85

متاسفانه در کنار کرم گلدن کویین اصل و تقلبی آن هم در بازار موجود است و باید کصرف کنند گان عزیز به چند نکته که مهمترین آن ها رنگ مواد این کرم هست دقت کافی را داشته باشند.رنگ کرم گلدن کویین با ترکیباتی که در تهیه‌ی اون مورد استفاده قرار گرفته، ممکن است بر اساس فصل سبز مایل به کرمی و یا رنگ آن نخودی رنگ باشد. و اگر به رنگ قهوه‌ای کرم گلدن کویین برخورد کردین قطعا از خرید و استفاده از آن محصول پرهیز کنید چون قطعا اصلی نمیباشد.

طرز استفاده از کرم گلدن کویین

طرز استفاده از کرم گلدن کویین

حتما این کرم شب قبل از خواب استفاده شود (به هیچ وجه در طول روز استفاده نشود)
ابتدا صورت خود را با صابون همراه پک بشویید و خشک کنید
به اندازه یک نخود از کرم را بردارید و روی صورتتان پخش کنید
حتما از کرم به اندازه استفاده شود تا روی پوست مشخص نشود
اجازه دهید تا صبح روی پوستتان بماند
صبح با صابون صورتتان را بشویید
حتما در طول دوره مصرف این کرم ،از یک ضدآفتاب با کیفیت استفاده کنید
این کار را تا زمانی که نتیجه دلخواه خود برسید هر شب تکرار کنید
بعد از اینکه به نتیجه دلخواه خود رسیدید،مصرف کرم را به صورت مقطعی قطع کنید.مثلا اگر هرشب از این کرم استفاده می کردین،به مدت یک هفته یک شب در میان استفاده کنید.هفته بعد هر دو شب یکبار استفاده کنید .به همین روال مصرف کرم را کاهش دهید تا به هفته ای یکبار برسید و مضرف را قطع کنید.

روش استفاده از کرم گلدن کویین

قبل از خواب صورتتان را با آب گرم و صابون شستشو داده بعد کرم را بزنید و باید تا 7 ساعت روی پوستتان بماند و بعد با آب گرم و صابون شستشو بدین و ظهر روز بعد هم حتما یک بار با صابون پوست خود را بشوید.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()